Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 28, 2005
Image Size
1.4 MB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,003
Favourites
244 (who?)
Comments
209
Downloads
13,256
×
Well, here it is.....I promised February, and I got it done on the LAST DAY OF FEBRUARY. Sorry it took so long, but stuff kept popping up and I kept getting distracted.....I'll try harder on the fourth episode.....Hope you like!
Add a Comment:
 
:iconniobesnuppa:
Niobesnuppa Featured By Owner Apr 10, 2012
Oh man, these are so funny! xD
Reply
:iconinvaderpoog:
InvaderPoog Featured By Owner Nov 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
Gene- AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Oh it's just the hyper suit.
*looks up*
Gene- AHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Oh it's just spiderman. Wait what are you doing in my room? Are you stalking me?
Spiderman- uhhmh no.
*shoots web into eyes*
gene- ohh my eyes! oh god it burns! ohh dangit spiderman! I'm calling the cops.

Best. Part. Ever.
Reply
:iconinvaderpoog:
InvaderPoog Featured By Owner Nov 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
OMG THIS IS SO AMAZING!!!!!!
Reply
:iconshybutartistic:
shyBUTartistic Featured By Owner Aug 28, 2011   General Artist
I love the Jazz part! POW!! XD!
Reply
:iconsailor-musouka:
Sailor-Musouka Featured By Owner May 19, 2011  Hobbyist General Artist
Hyperboy was one of the first things that I really got into on the Internet, back when I was around 13 years old. I'm nearly 19 now, and I still love it :) Thanks for the entertainment, Gene!
Episode 5 was brilliantly animated, I don't know if you'll carry on with the series, but if you do, I'll be watching it very happily :D
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner May 19, 2011  Professional Filmographer
Thank you very much! :D
Reply
:iconchibi-beckett:
chibi-beckett Featured By Owner Aug 5, 2010  Hobbyist Digital Artist
Damnit Spiderman....im callin the cops...
lulz
Reply
:iconbakutex:
bakuTEX Featured By Owner Jul 21, 2010  Hobbyist Filmographer
stupid poodle cooperate!
Reply
:iconflamepsycho363:
FLAMEPSYCHO363 Featured By Owner Apr 2, 2010
Hahaha Dude No Way-Hyperboy was the veryfirst animitation i ever saw online. Saw a link to it again today and i was like "HELL YEAH!"
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Apr 2, 2010  Professional Filmographer
Haha wow! Thanks! :)

Where'd you see the link? :O
Reply
:iconflamepsycho363:
FLAMEPSYCHO363 Featured By Owner Apr 7, 2010
Flashplayer it was around during middleschool i think and i remembered it a few days ago so i went to that website and i found it so i followed the links!
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Apr 7, 2010  Professional Filmographer
Haha yeah, that was aaages ago. XD
Reply
:iconflamepsycho363:
FLAMEPSYCHO363 Featured By Owner Apr 7, 2010
Lol Hell YEAH middle school for me, i saw Hyperboy: Episode 5 Dude your animating got so much better!
Reply
:iconxxunknowsoulxx:
XxunknowsoulxX Featured By Owner Sep 19, 2009
keep the show on !! damnt this soo kool
Reply
:icon747212808:
747212808 Featured By Owner Jun 13, 2009
LOL spiderman
Reply
:iconmasterxploder:
MasterXploder Featured By Owner May 27, 2009
LAWL SPIDERMAN.
Reply
:iconmasterxploder:
MasterXploder Featured By Owner May 27, 2009
nice flash lol ^^
Reply
:iconakamarudrawings:
AkamaruDrawings Featured By Owner May 23, 2009
what do ya use to make hyperboy?
Reply
:iconchrischef:
ChrisChef Featured By Owner May 22, 2009
YOUR AMAZING!!!!!
Reply
:iconkailynpunkpanda:
KailynPunkPanda Featured By Owner Jan 24, 2009  Hobbyist Traditional Artist
are you salking me uhh no lololol
Reply
:icondeathdude103:
deathdude103 Featured By Owner Jul 3, 2008  Student Digital Artist
Lol spider-man
Reply
:iconhndrx82f:
hndrx82f Featured By Owner May 5, 2008
you are so awsome!
Reply
:iconomnitemplar:
OmniTemplar Featured By Owner Nov 14, 2007   Writer
One of the most awesome flash movies ever
Reply
:icondoodlepie:
doodlepie Featured By Owner Sep 4, 2007
NICE!!!!! It's awesome!
Reply
:icongalileo-reno:
galileo-reno Featured By Owner Jul 24, 2007
that was awesome!! :faint:
Reply
:iconinsanechick0789:
InSaNechick0789 Featured By Owner Jun 24, 2007
Nice. I like this whole series, actually. Very funny.
Comic was pretty good too :) Your sense of humor is very entertaining.
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Jun 25, 2007  Professional Filmographer
Thank you! I'm glad you like it.
Reply
:icontrevastated:
Trevastated Featured By Owner Mar 2, 2007  Hobbyist Digital Artist
Pretty good, I like the style. Simple, yet elgant. Er, I mean functional. He he he, only a joke. It was well made. I enjoyed it thoroughly. Well done.
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Mar 2, 2007  Professional Filmographer
Thank you! Glad you liked it.
Reply
:icontrevastated:
Trevastated Featured By Owner Mar 3, 2007  Hobbyist Digital Artist
no prob
Reply
:iconillis:
Illis Featured By Owner Aug 6, 2006
Yes! RISK is the Shazbot 5000! Good work.
Reply
:iconmelodysoul:
MelodySoul Featured By Owner Jul 30, 2006
LOL i love these!
Reply
:iconcooldude321:
cooldude321 Featured By Owner Jul 29, 2006
that was the most awsomos thing i have ever seen. You rock.
Reply
:iconspastic-neko:
Spastic-Neko Featured By Owner Apr 29, 2006  Hobbyist Traditional Artist
i love these!
Reply
:iconspastic-neko:
Spastic-Neko Featured By Owner Apr 29, 2006  Hobbyist Traditional Artist
i love these!!! ^.^
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Apr 29, 2006  Professional Filmographer
haha, thanks!
Reply
:iconkogu:
kogu Featured By Owner Apr 26, 2006
dam good dam good rock on

nijus
Reply
:iconkimmychan:
Kimmychan Featured By Owner Apr 24, 2006
AH YE'RE THE ONE WHO DOES THE HYPERBOY SERIES? (astounded) ... kewl. :3
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Apr 24, 2006  Professional Filmographer
..yeah........I think so.
Reply
:iconkimmychan:
Kimmychan Featured By Owner Apr 24, 2006
Sorry XD; er x.x; ... Sorry? XD;
Reply
:iconnyokoakio:
NyokoAkio Featured By Owner Feb 28, 2006
You need to make more hyper boy hes funny xD!
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Feb 28, 2006  Professional Filmographer
Yeah, I am.
Reply
:iconnyokoakio:
NyokoAkio Featured By Owner Feb 28, 2006
yee! *wiggles joyfully*
Reply
:iconsantolouco:
Santolouco Featured By Owner Feb 3, 2006  Professional
HAHAHAH! Dude! that's so cool!
Reply
:iconthelonebanana:
thelonebanana Featured By Owner Jan 30, 2006
Your comic rocks.
Just, thank-you. :heart:
You're flipping AMAZING.
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Jan 30, 2006  Professional Filmographer
Thank youuuu!
Reply
:icononcemoreforme:
oncemoreforme Featured By Owner Nov 7, 2005
Yea... well just a question do you and your friends really act like that I mean ... Jazz-offs. or is it something you say just to keep it funny? lol its ok if you do but I just wanted to know. ... later
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Nov 7, 2005  Professional Filmographer
Actually, a lot of the stuff in the comic/cartoon that you see we've actually done...
Reply
:icononcemoreforme:
oncemoreforme Featured By Owner Nov 7, 2005
Lol ... okay .. I guess if thats what pleases you..lol even the "dream girl?" is that part true too?
Reply
:iconhyperboy:
hyperboy Featured By Owner Nov 7, 2005  Professional Filmographer
Well, yes and no. I won't go any further into that...
Reply
Add a Comment: